niedziela, 17 kwietnia 2016

CZEŚĆ, WITAM, DZIEŃ DOBRY! :)

Witajcie!

Z tej strony Kinga- rozpoczynająca swoją przygodę z blogiem nastolatka :) 

Postanowiłam założyć bloga. Powód?
*uwielbiam poznawać nowych ludzi 
*lubię dzielić się z innymi moimi przemyśleniami
*jestem osobą otwartą 
*często testuje kosmetyki 
*bardzo lubię pisać różne opowiadania
*chciałabym pokazać ludziom moje pasje i zachęcić Was do ich wykonywania

Kim tak naprawdę jestem?
Jestem osobą bardzo muzykalną, Od dziecka śpiewam i nie wyobrażam sobie aby było inaczej. Na dodatek kocham robić zdjęcia. Moje portfolio jest pełne. Fotografuję nie tylko ludzi, ale także florę i faunę. Interesuję się nowościami kosmetycznymi i powoli zagłębiam się w świat makijażu. Testuję nowe produkty i obiektywnie je oceniam. Uważam się za osobę sumienną, ale także szaloną! ;)
Na co dzień chodzę do gimnazjum. Staram się rozwijać swoje pasje.
Pomysł na założenie bloga wpadł niespodziewanie, ale dlaczego nie spróbować?
Nazwa hopex jest zupełnie przypadkowa.

O czym będzie blog?

O wszystkim i o niczym! Blog jest jak najbardziej lifestylowy. Czasem będę testowała kosmetyki, czasem pokaże Wam ciekawe stylizację a czasem poruszę niełatwy temat. Nie będę zagłębiała się przy jednym temacie.

Zapraszam do regularnego zaglądania na mojego bloga. 
Zostaw po sobie ślad, na pewno zajrzę ;)

hopex



8 komentarzy:

  1. Kibicuję w blogowaniu! Zapowiada się bardzo fajnie :>

    http://bitter-sweet-wonderwall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapowiada się naprawdę świetny blog! mam nadzieję że rozwiniesz
    z nim skrzydła, życzę dużo weny i jak najwięcej czytelników :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie:
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo miłe słowa! Dają mnóstwo motywacji do blogowania 💕
      Na pewno zajrzę :)

      Usuń
  3. powodzenia!:) ja niedawno zaczęłam przygodę z blogiem;)


    http://styleandvital.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  4. to może być super blog, ja dopiero zaczynam i trzymam sie na tem moment jednego tematu, ale zobaczymy jak to bedzie :)
    zapraszam http://swinkakloska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to witaj w klubie! :) Trzymam za nas kciuki abyśmy wytrwały w blogowaniu :*

      Usuń