poniedziałek, 18 kwietnia 2016

FOTOGRAFICZNIE ♥

Witajcie!



Z tej strony Kinga :) Z racji tego, że trzecie klasy gimnazjum piszą testy gimnazjalne, mam wolne! ;) Ten fakt mnie bardzo cieszy, między innymi dlatego, ze znajdę więcej czasu na bloga. Długo zastanawiałam się z jakim postem wystartować. Postanowiłam, że na sam początek przybliżę Wam jedną z moich pasji- fotografię ;) 

~MAŁY WSTĘP~
Oczywiście nie uważam się za profesjonalistkę, a za amatorkę. Lubię robić zdjęcia. Jestem świadoma tego, że muszę jeszcze długo popracować, ale nie poddaję się lecz z dnia na dzień wkładam w to więcej siły. Niestety dzisiejsza pogoda nie pozwoliła mi wyjść z domu i zabrać się za robienie nowych ujęć, więc wstawię Wam pracę sprzed kilku miesięcy. 
Myślę, że każde zdjęcie, które zaraz zobaczycie ma swoją historię i coś mi przypomina. 

~DLACZEGO FOTOGRAFIA?~

Do końca nie umiem odpowiedzieć Wam na to pytanie. Od dłuższego czasu robię zdjęcia głównie dlatego, że to lubię. Trzymając aparat w ręku czuję, że sprawia mi to przyjemność. Totalnie nie załamuję się jeśli coś nie wyjdzie. Wciąż się uczę i jestem pozytywnie nastawiona na nowe wyzwania :)

~CZĘSTO FOTOGRAFUJĘ?~

Niestety muszę stwierdzić, że ostatnio zaniedbałam nieco to hobby. Nadmiar obowiązków nie pozwala mi na częste wypady z aparatem. Jestem na takim etapie życia, że nauka odgrywa dla mnie ważną rolę w życiu i staram się poświęcić jej dużo czasu. Jednak wakacje zbliżają się dużymi krokami i mam świadomość tego, że wrócę do fotografowania :)

~MOJE PRACE~

Na ten moment czekałam najbardziej (i mam nadzieję, że Wy również :D).  Z tych prac jestem bardzo dumna i liczę na to, że Wam też się spodobają. Nie ma co więcej pisać, sami zobaczcie! 










Co myślicie o tych zdjęciach? Wszelkie obiektywne opinie mile widziane :)
Zostaw coś po sobie, chętnie zajrzę :)

hopex




25 komentarzy:

  1. WOW! Masz talent do fotografii! ♥ Miłego dnia:)


    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia.
    yelloow-book.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia.
    yelloow-book.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. witaj, przede wszystkim życzę Ci powodzenia w blogowaniu. Muszę również nadmienić,że chyba o to chodzi w pasji, że właściwie niewiadomo dlaczego,ale lubi się to robić :) pasja wymaga czasu i poświęceń, trzeba ją pielęgnować, ale ja smam musze się przyznać, że też u mnie z tym róznie ;p
    Zdjęcia super, musisz dużo trenować i trenować, a będą jescze lepsze i lepsze :)

    Pozdrawiam i zapraszam www.radywszpilkach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się w 100% z tym co mówisz :) i mam taką nadzieję, że znajdę czas i wrócę do regularnego fotografowania :)

      Usuń
  5. Widać, że fotografia to Twoja pasja i świetnie Ci to wychodzi, bo zdjęcia są cudne :)
    Obserwuję
    http://zyciepelnekoloru.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło słyszeć takie słowa, dodają motywacji,że to co robię nie jest na marne :) :*

      Usuń
  6. Cudowne zdjęcia! :)
    Jejku masz prawdziwy talent, rozwijaj się w tym kierunku koniecznie.
    z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. A może czas nie robić tego amatorsko, tylko pójdź na jakiś kurs fotograficzny? Bardzo ładne zdjęcia, zwłaszcza te kwiatów, chyba makro, o ile się mylę? :)

    http://aleksandramakota.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. A zatem witamy w blogsferze!Bardzo imponujące fotografie. Te hobby rozpowszechnia się coraz bardziej, więc radzę kupić lepszy aparat (SONY, CANON) i udać się na kurs, bądź zaczerpać inspiracje ze zdjęć innych :)
    blackcoffe-julia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiele razy nad tym myślałam ale czas pokażę, chociaż przyznam, że chciałabym:)

      Usuń
  9. Te zdjęcia są genialne! Czekam na następne posty i zostawiam obserwację na zachętę. Powodzenia w blogowaniu! <3
    Pozdrawiam ciepło,
    littlefarner.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to super, że Ci się podobają :)
      Również obserwuję :*

      Usuń
  10. Najbardziej spodobały mi się zdjęcia perełek i oka, przepiękne ;)
    Świetnie, że masz pasję, to ważna rzecz w życiu ;D
    Pozdrawiam, kochana :*

    blogtylkodlamnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczy to też moje ulubione ujęcia :D
      też tak myślę ;)
      buziaki :* i obserwuję :D

      Usuń
  11. Bardzo ładne zdjęcia, mają w sobie to coś :) cudownie że masz
    taką kreatywną i twórczą pasję, jeżeli tak bardzo to kochasz
    powinnaś iść w tym kierunku, na pewno osiągniesz sukces!
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za takie cieplutkie słowa, na pewno nie pozostawię fotografii w cieniu :)
      buziakii :*

      Usuń
  12. Życzę powodzenia, wytrwałości, a także sukcesów w blogowaniu! Zdjęcia są wspaniałe *.*
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń