wtorek, 19 kwietnia 2016

RECENZJA: SUCHY SZAMPON Z BATISTE ♥

Witajcie!

Z tej strony Kinga. To już trzeci post a ja czuję się jakbym z blogiem była związania od lat. Ogromnie Wam dziękuję za tak potężny odzew pod ostatnim postem. Nawet nie wiecie ile motywacji dały mi te wszystkie słowa. Jesteście kochani! ♥
Dzisiaj zapraszam Was na recenzję suchego szamponu z Batiste :) 





Być może są osoby, które w swoim życiu z tym kosmetykiem się spotkały. Cały ''szał'' na suche szampony trwa już od dłuższego czasu i przyznam, że większość moich koleżanek już go posiada. Swoją przygodę z tymi produktami zaczęłam mniej więcej rok temu. Na samym początku używałam kosmetyku z ,,ISANA,, ale chciałam spróbować czegoś nowego-padło na Batiste :)



BATISTE ma w swojej ofercie mnóstwo rodzajów suchych szamponów.  Ja zdecydowałam się na ''pretty & opulent oriental'' (zmysłowy, kwiatowo-owocowy). Na jego temat słyszałam mnóstwo opinii wiec musiałam na własną rękę zobaczyć jego działanie. Zapłaciłam za niego około 15 zł. Byłam ciekawa co ma w sobie takiego fajnego, że kosztuje 3 razy więcej niż produkt z ISANY. 


Na szczęście nie żałuję wydanej kwoty. Szampon jak najbardziej spełnia swoje wymogi. Ma piękny odświeżający zapach, który dość długo się utrzymuje. Nadaje włosom ''drugie życie''. Oczywiście nie możemy zrezygnować z normalnego szamponu ale na szybkie okazję suchy szampon może okazać się bardzo pomocny. Instrukcja obsługi jest wręcz banalna wiec każdy użytkownik sobie z nią poradzi. 


Opakowanie jest bardzo przyjemne w użyciu. Dobrze działający dozownik w prawidłowy sposób rozprowadza specyfik na włosach. Dostępność produktu również mi się podoba. Powinniście znaleźć go w każdym rossmannie ;)
Ja jestem całkowicie na ''TAK'' ♥


A Wy? Posiadacie suchy szampon? Może akurat taki sam jak ja?
Koniecznie piszcie swoje opinie! :)
+zostaw coś po sobie, na pewno wpadnę :>

hopex








45 komentarzy:

  1. Zastanawiałam się nad zakupem tego szamponu :)
    Dziękuję za odwiedziny :)
    http://www.raspberryfairies.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Posiadam ten szampon i sprawdza się świetnie zwłaszcza, gdy gdzieś się spieszę, a włosy nie wyglądają zbyt pięknie i na dodatek ma piękny zapach ^^ Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo lubię te suche szampony :)

    obserwuje!
    zapraszam do mnie http://meowtix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, batiste są super :)
      Również wpadnę do Ciebie :*

      Usuń
  4. Również używam tego produktu i mega go lubię :)
    Poklikasz w linki ? Odwdzięczam się :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2016/03/sheincom.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja także dużo słyszałam o suchych szamponach, a po Twojej recenzji koniecznie muszę sobie kupić, bo w nagłych wypadkach będzie idealny! :)

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♥
    Mój blog-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fajnie, że moja opinia się na coś przydała:) buziaki :*

      Usuń
  6. Cool :) I'm verry happy :> Good luck in blogging :)
    Regards :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja osobiście nie lubię suchych szamponów. Miałam kilka właśnie z tej firmy, ale żaden mi nie spasował. ;/

    Pozdrawiam!
    http://crybb-x.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na każdym inaczej działa :)
      również pozdrawiam :*

      Usuń
  8. Ja nigdy nie miałam suchego szamponu, ale zastanawiam się czy kupić bo 15 zł za szampon to trochę dużo :)

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie, jest to dość wysoka cena jak za szampon, ale może warto zainwestować :*

      Usuń
  9. Ja tez posiadam suchy szampon i to z tej samej firmy tylko o innym zapachu, i zgadzam sie warto w niego zainwestowac bo dziala cuda! :)


    http://comocarmen.blogspot.co.id/

    OdpowiedzUsuń
  10. Posiadałam go, ale odkąd mi się skończył to odkładam jego kupno, się muszę się wybrać jak najszybciej do Rossmanna :)

    Buziaki :*
    Viva la Ola - ZAPRASZAM DO OBSERWACJI

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie wybierz się do rossmanna, tym bardziej że jest promocja -49% :*

      Usuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. hello dear , I love your blog and your posts are really interesting . Would you like to follow each other ? follow me and follow you immediately. See you soon
    http://loryschannelmakeupandbeauty.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  13. Może w końcu go przetestuję, bo tak się zbieram i nie mogę haha ^ ^


    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam suchy szampon, uzywalam go tylko raz. mysle, ze to fajna rzecz, ale nie podobalo mi sie uczucie polakierowanych wlosow. Gdybym uzywala go czesciej, poszukalabym wlasnie takiego bez dodatku lakieru :)
    malinowynotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego szampon zapewnia nam dzień bez mycia, więcej nie warto czekać ;>

      Usuń
  15. Mam "uczulenie" na suche szampony - wszystkie mi okropnie śmierdzą :/

    OdpowiedzUsuń
  16. lubię batiste, mam kokosowy ;)

    Zapraszam:
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna recenzja :) Też polecam, sama używałam, miałam ten i kokosowy. Niejednokrotnie uratował mnie przed wyjściem ;) Piękny zapach rzeczywiście długo się utrzymuje ^^
    Pozdrawiam cieplutko :*
    Veeluf
    www.veeluf.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Blog bardzo przestrzenny ! Świetne masz zdjęcia ! Obs/obs ? Napisz u mnie OK :) (jak zaobserwujesz) www.dlifebook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Wiele o nim słyszałam :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)
    veronicalucy.blogspot.com
    facebook.com/Veronica-Lucy-1640180546233277/
    instagram.com/weronikawachowiec

    OdpowiedzUsuń
  20. często ratuje mi życie ten szampon, super post!
    zapraszam do mnie:
    dominikamarciniak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Wpadł mi w oko ten produkt :) Sprawdzimy go, myślę, że będzie dobry :*
    Pozdrawiam, http://blackcoffe-julia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. obs/obs? daj znać u mnie :)

    twosistersbloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo lubię ten suchy szamponik <3 Obserwuje :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję za obserwację<33
      i szkoda, że nie zostawiłaś po sobie śladu :<

      Usuń
  24. Nie używałam tego nigdy :)

    OFFICIAL PATTY (klik)

    OdpowiedzUsuń